خاطرات


eshgholane

برايت خاطراتي بر روي اين دفتر سفيد نوشتم

كه هيچكسي نخواهد توانست چنين خاطرات شيريني را

براي بار دوم برايت باز گويد.

چرا مرا شكستي ؟چرا؟

اشعاري برايت سرودم

كه هيچ مجنوني نتوانست مهرباني و مظلوميت چهره ات را توصيف كند

چرا تنهايم گذاشتي ؟چرا؟

چهره پاك و معصومت را هزار بار بر روي ورق هاي باقي مانده وجودم نگاشتم

چرا اين چنين كردي با من ؟چرا؟

زيباترين ستارگان آسمان را برايت چيدم.

خوشبو ترين گلهاي سرخ را به پايت ريختم.

چرا اين چنين شد/؟چرا؟

من كه بودم؟

كه هستم به كجا دارم مي روم؟

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:,ساعت 22:57 توسط hamed-zahra| |


Power By: LoxBlog.Com